8 Eylül 2013 Pazar

DarıcaYarımaratonu 07.10.2012

Büyük bir emek ve gönül işi olan bu yarı maratonun oluşması ve sürdürülmesinin ne derece önemli bir hizmet olduğunu söylemekle başlamak istiyorum. 

Beni asıl heyecanlandıran Darıca halkının da önemli bir katkısı olmasıydı. Bu durum, sadece Belediye Başkanının değil aynı zamanda halkının da spora karşı gösterdiği yakınlığı ve heyecanı ifade etmektedir. 

İlk defa katıldığım için Darıca'da değil, Derince'de bir otel ile anlaştım. Ancak, Derince'den Darıca'ya çok zor yetiştim. Hatta, dolmuşta soyundum, koşarak elbiselerimi emanete bıraktım oradan da başlamış olan koşuya katıldım.    

Organizasyon oldukça iyiydi. Alanda herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Parkur'un bir bölümü manzara açısından keyifli ancak eğimleri oldukça kırıcı. Bu yarıştan önce tırmanma antremanı yapmadığım için pek pişman oldum.

Bence parkurun en önemli özelliği yokuşun devamlılık arzediyor olması. Biraz dikkat ve çalışma şart. 



Sonuçlara gelince, 21 kilometrelik parkurda erkeklerde Kenyalı Kiptoo 1 saat 3 dakika 34 saniye ile birinci gelirken, bayanlarda ise Etiyopyalı Mulu Seboka Seyfu 1 saat 14 dakika ile birincilik ipini göğüslemeyi başardı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder